top of page

support

Ga naar het administratief paneel van Watch & Learn

Bekijk de status van onze servers

Bekijk de status van de firewall

info@ingeblikt.be

support@watchandlearn.be

Yannick 0495/10.08.08

Evelien 0478/44.40.45

Ingeblikt

Baronielaan 16

8760 Meulebeke

België

Bedankt! We nemen zo snel mogelijk contact op.

  • Het beeld staat op zwart.
    - Check of het scherm, de PC of tablet aan staan. - Check of de optionele Barracuda Firewall en modem aanstaan. - Indien tablet: check de batterij, is de stroomkabel (goed) aangesloten? - Herstart het toestel indien nodig (de W&L-app start automatisch op) - Werkt het nog steeds niet, contacteer onze helpdesk.
  • Ik geraak niet op het administratief dashboard en/of de examenapplicatie.
    Check of de server status hierboven op groen staat (all clear). Wij worden automatisch op de hoogte gebracht bij serverproblemen en onze techniekers zijn vermoedelijk al in de weer om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Wacht eventueel enkele minuten. Geraak je ook niet op andere websites, dan is er een probleem met de internetverbinding binnen jouw bedrijf. Neem hiervoor contact op met de IT-dienst van jouw bedrijf.
  • Ik wil een administratieve gebruiker aanmaken of verwijderen.
    Contacteer onze helpdesk en bezorg ons de naam en het e-mailadres van de persoon. Wij doen vervolgens het nodige.
  • Ik wil mijn paswoord aanpassen of ben het vergeten.
    Om je paswoord aan te passen: 1. Klik rechts bovenaan op je naam in het administratief dashboard. 2. Klik op ‘profile settings’. Ben je je paswoord vergeten, neem dan contact op met onze helpdesk.
  • Een participant vraagt naar meer info over de GDPR (Privacy wetgeving). Waar kan ik deze terugvinden?
    1. Bij Code methode zal de participant, na het ingeven van de code, in het examen zijn identiteit moeten bevestigen. Onderaan dat scherm kan hij klikken op: ‘Klik hier om het privacybeleid te lezen.’ 2. Bij de Zelfregistratie methode, zal de participant bij het ingeven van zijn gegevens onderaan het scherm eveneens kunnen klikken op: ‘Klik hier om het privacybeleid te lezen.’
  • Een participant vraagt om zijn gegevens in te kijken of te verkrijgen op papier. Wat moet ik doen?
    De Europese privacywetgeving verplicht je om de gegevens te tonen of te bezorgen. We raden aan om de participant uit te nodigen aan je bureau en via je PC zijn gegevens te tonen op het scherm. Mocht dit om veiligheidsredenen niet kunnen, dan kun je eventueel een schermafdruk maken van zijn gegevens en deze afdrukken of hem mailen. Ben je niet technisch aangelegd hiervoor? Vraag dit dan aan onze helpdesk en dan bezorgen wij de gegevens gratis via mail.
  • Hoe lang worden de gegevens van participanten bewaard?
    Dit is afhankelijk van plant tot plant. Je kunt dit navragen aan de preventieadviseur in jouw bedrijf, de GDPR-verantwoordelijke of via onze helpdesk. Standaard bewaren we de gegevens max. 3 jaar en vervalt de toegang na 1 jaar.
  • Hoe lang duurt het alvorens ik reactie krijg van de helpdesk?
    Ingeblikt heeft een team van zo’n vijftal IT-mensen. Wanneer je een mail stuurt, ontvangt iedereen deze meteen en doen we ons best om deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Algemene vragen worden in principe binnen de 24u beantwoord, dringende vragen proberen we in de mate van het mogelijke binnen enkele minuten te beantwoorden.
  • Waar kan ik terecht met andere vragen?
    We helpen je graag verder! 1. Vul het contactformulier in op deze website. 2. Bel of mail ons via de gegevens die je vindt onder "Contact". 3. Technische support via support@watchandlearn.be 4. Commerciële en algemene vragen via info@ingeblikt.be
bottom of page